Laat je fantasie de vrije loop met de nieuwe herfst/wintercollectie

Geef je verbeelding alle ruimte: de grenzen tussen binnen en buiten vervagen! Bedenk veelkleurige, creatieve en stimulerende droomwerelden. Ontsnap aan vastgelegde criteria voor ruimte en tijd, en creëer een sfeer die iets in je oproept... We moedigen iedereen aan om te ontsnappen aan het dagelijks leven en een eigen universum uit te vinden.

De herfst/winter 2023-collecties zetten de deur naar verbeelding open. Ze nodigen ons uit om weg te dromen en naar hartenlust na te denken over wat we mooi vinden: hout als basismateriaal, een terugkeer naar de natuur, liefde voor antiek, boho-fantasieën, exotische reizen...

Dit is het moment om je huis opnieuw uit te vinden: uniek, rijk aan betekenis en een plek om je goed te voelen. Geef je wereld een nieuwe invulling.

LAAT DIT NAJAAR JE FANTASIE DE VRIJE LOOP!

CIBOLA - Breng je verbeelding tot leven

Cibola is een ode aan de vloeiende bewegingen van verschillende curves. Waarbij het object de ruimte krijgt zich te ontplooien in vrije en gulle golvingen, en in kleurblokken van dichte en warme kleuren. Een collectie met een bohemien-achtige uitstraling uit de jaren 70 in een nieuw jasje vanuit een fantasierijke en heerlijk naïeve verbeelding.

NIWA - Op zoek naar verbinding met de natuur

Niwa draait om het verlangen om steeds dichter bij de elementen uit de natuur komen. Schors, rotsen, mos, bladeren... ze vormen de inspiratiebron van de collectie. De vormen en texturen ervan werden gereproduceerd voor een moderne en verfijnde interpretatie. Met discrete en rustgevende groentinten en de aanwezigheid van natuurlijke materialen zoals hout, wordt de collectie symbolisch verbonden met de natuur. De grenzen tussen binnen en buiten vervagen.

NEREID - Ontsnap aan de tijd

Nereid is een dromerig en poëtisch universum dat inspireert tot abstracte landschappen, rijk aan kleuren en materialen met reliëf. Een wereld tussen droom en werkelijkheid waar futuristische creaties tot leven komen die spelen met de gekleurde tinten van glas en de moderniteit van metaal.

ULURU - Dichter bij de aarde

Uluru is de aantrekkingskracht van de aarde die ons er altijd al toe heeft aangezet om te bouwen, te modelleren en te kleuren. In deze collectie worden alle decoratieve rijkdommen van de gemengde aarde verkend. Bewegende vormen, gekleurde kronkels en opgehoopte lagen creëren gewilde motieven op voorwerpen en textiel. Tussen kunst en ambacht reizen we door een wereld vol herontdekte originele vormen en warme tinten.

CALLIOPE - Richt je blik naar de hemel

Calliope, een collectie die ons aanspoort vooruit te kijken, naar de horizon en de duizenden mogelijkheden... Met de collectie en de decoratie creëer je een zacht en gedempt universum, geïnspireerd op het oude Griekenland. Er werden vooral geometrische vormen gebruikt zoals zuilen, rondingen en golven die het verlangen naar zuiverheid uitdrukken. Op het servies, textiel en de vazen werden fijne lijntekeningen aangebracht als een vleugje pure poëzie. We stellen een nieuwe wereld samen vol verfijning en sereniteit, gehuld in witte en tedere tinten.

GOOD IS BEAUTIFUL

Voor een woning die even gezellig als verantwoord is, kies je voor onze ecologische producten Good Is Beautiful, gemaakt in Europa of met behoud van lokale en internationale knowhow.

KIDS - Op avontuur!

IETS LEUKS - Voor minder dan €10, €30, €50

Download hier het volledig persdossier:

Dossier de presse AH 2023 NL.pdf

PDF - 23 Mb

Campagnebeelden en packshots:
https://maisons-du-monde.rcapress.be/media

Beeldenbank:
https://pressday.maisonsdumonde.com/en/​
ID : maisonsdumonde
​paswoord: presse

Voor meer informatie en beelden:
RCA I Evelien Olaerts I [email protected]
​RCA I Eveline Vanhoutteghem I [email protected]

Persberichten in je mailbox

Door op "Inschrijven" te klikken, bevestig ik dat ik het Privacybeleid gelezen heb en ermee akkoord ga.

Over Maisons du Monde

Een merk dat draait rond openheid en uitwisselingen en dat zijn 7,5 miljoen klanten verenigt rond mooie en duurzame levensstijlen. In de steeds vernieuwende collecties, van meubels tot decoratie, vind je wooninrichtingen met allerlei verschillende stijlen. Optimisme, creativiteit, engagement en nabijheid vormen de kernwaarden van het merk en zijn gebaseerd op een concurrerend omnichannel-model. Digitalisering, digitale verkoop, klantenadvies... Dit love brand gaat onvermoeibaar voort met een duidelijk motief: “Iedereen inspireren om zich open te stellen voor de wereld zodat we samen unieke, warme en duurzame plekken kunnen creëren.” Maisons du Monde lanceerde in 2022 haar Good is beautiful-initiatief omdat ze duurzame ontwikkeling stevig in haar strategie wil verankeren. Dit initatief steunt op 5 engagementen. Want mooi kan niet meer zonder duurzaam. 

Je vindt het aanbod en de engagementen terug op www.maisonsdumonde.com!